Dozvědět se více jako první o novinkách ve světě dětí, nebo zjistit kdy máme slevové akce?
- Úvod
- Jak na reklamaci a vrácení zboží
Jak na reklamaci a vrácení zboží
Storno objednávky
Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží zákazníkem:
- Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, doporučujeme nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování včetně prodejního dokladu, českého návodu a veškerého dodaného příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).
- Po obdržení takto vráceného zboží prodávající nejpozději do 30-ti dnů, ale zpravidla obratem zákazníkovi vrátí zpět částku, zaplacenou za zboží, způsobem, na kterém se oba dohodnou.
Storno objednávky ze strany prodávajícího:
- Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje.
- V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
- V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se oba dohodnou.
- Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.
- Vyjímečně může prodejce požadovat po kupujícím souhlas s tím, že objednávka je závazná a že ji není možné stornovat, pokud kupující souhlasí se závaznou objednávkou, není možné, aby ji později zrušil.
Storno objednávky ze strany kupujícího:
- Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením - tzn. obdržením emailu s potvrzením o přijetí platby a zpracování objednávky se objednávka stává závaznou a nelze ji již ze strany kupujícího stornovat.
- Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
- Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.
REKLAMACE
- Napište nám na emailovou adresu petra@spokojenydomecek.cz
- Předmět emailu: "Reklamace – číslo obj."
- Text emailu:
"Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.“ - Jméno a Příjmení: ……..
- Telefonní číslo: ……..
- Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.
2. Náš reklamační odborník se vám do dvou pracovních dnůozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.
3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Zásilku si u vás doma vyzvedneme a o náklady na přepravu se postaráme. Neplatí v případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží).
4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.
Podrobnější informace a reklamační řád naleznete také ZDE.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Lhuta pro vrácení zboží od převzetí zásilky je standardních 14 dní.
Zboží musí být zalane zpet nepoškozené, nepoužívané a v původním obalu. Dle paragrafu § 1837 občanského zákoníku, nelze vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího. Více se o podmínkách vrácení dozvíte v našich obchodních podmínkách ZDE.
- Napište nám nejlépe na emailovou adresu petra@spokojenydomecek.cz. Moc nám pomůže, když využijete tento vzor:
- Předmět emailu: "Vrácení zboží – číslo obj."
- Text emailu:
"Dobrý den, chci vrátit zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Zboží je nepoškozené, v původním obalu.
- Jméno a Příjmení: ……..
- Telefonní číslo: ……..
- Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz: ..........
- Náš reklamační odborník se vám do dvou pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.
- Vracející zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem.
- Peníze zasíláme v průměru do 14 pracovních dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží.
Nenašli jste odpověď nebo máte jiný dotaz?
Ráda vám pomohu na mailu petra@spokojenydomecek.cz.