Logo
Po-Pá: 8:30 - 11:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Chcete být v obraze?

Dozvědět se více jako první o novinkách ve světě dětí, nebo zjistit kdy máme slevové akce?

Koukejte a sdílejte
  1. Úvod
  2. Jak na reklamaci a vrácení zboží
Jak na reklamaci a vrácení zboží

Jak na reklamaci a vrácení zboží

Storno objednávky

Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží zákazníkem:

  • Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, doporučujeme nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování včetně prodejního dokladu, českého návodu a veškerého dodaného příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).
  • Po obdržení takto vráceného zboží prodávající nejpozději do 30-ti dnů, ale zpravidla obratem zákazníkovi vrátí zpět částku, zaplacenou za zboží, způsobem, na kterém se oba dohodnou.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

  • Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje.
  • V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
  • V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se oba dohodnou.
  • Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.
  • Vyjímečně může prodejce požadovat po kupujícím souhlas s tím, že objednávka je závazná a že ji není možné stornovat, pokud kupující souhlasí se závaznou objednávkou, není možné, aby ji později zrušil.

Storno objednávky ze strany kupujícího:

  • Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením - tzn. obdržením emailu s potvrzením o přijetí platby a zpracování objednávky se objednávka stává závaznou a nelze ji již ze strany kupujícího stornovat.
  • Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
  • Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

 

REKLAMACE

  1. Napište nám na emailovou adresu petra@spokojenydomecek.cz
  • Předmět emailu: "Reklamace – číslo obj."
  • Text emailu:
    "Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.“
  • Jméno a Příjmení: ……..
  • Telefonní číslo: ……..
  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.

    2. Náš reklamační odborník se vám do dvou pracovních dnůozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.

    3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Zásilku si u vás doma vyzvedneme a o náklady na přepravu se postaráme. Neplatí v případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží).

    4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.

Podrobnější informace a reklamační řád naleznete také ZDE. 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Lhuta pro vrácení zboží od převzetí zásilky je standardních 14 dní. 

Zboží musí být zalane zpet nepoškozené, nepoužívané a v původním obalu. Dle paragrafu § 1837 občanského zákoníku, nelze vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího. Více se o podmínkách vrácení dozvíte v našich obchodních podmínkách ZDE.

 

  1. Napište nám nejlépe na emailovou adresu petra@spokojenydomecek.cz. Moc nám pomůže, když využijete tento vzor:
  • Předmět emailu: "Vrácení zboží – číslo obj."
  • Text emailu:
    "Dobrý den, chci vrátit zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Zboží je nepoškozené, v původním obalu. 
  • Jméno a Příjmení: ……..
  • Telefonní číslo: ……..
  • Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz: ..........
  1. Náš reklamační odborník se vám do dvou pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.
  2. Vracející zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem.
  3. Peníze zasíláme v průměru do 14 pracovních dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží.  

 

Nenašli jste odpověď nebo máte jiný dotaz?

Ráda vám pomohu na mailu petra@spokojenydomecek.cz.

Novinky z našeho blogu

JAK VYBRAT KŘESLO DLE VĚKU VAŠEHO DÍTĚTE?
JAK VYBRAT KŘESLO DLE VĚKU VAŠEHO DÍTĚTE?
Až vaše batole vyroste a začne se zajímat například o výtvarné práce, je na čase vybrat první stolek a židličku. Mnoho rodičů si nyní klade otázku, ... číst celé
Jaké prvky by měla obsahovat manipulační tabulka
Jaké prvky by měla obsahovat manipulační tabulka
Malé děti si rády hrají s předměty každodenní potřeby. Prvky pro manipulační desku poskytují těm nejmenším neuvěřitelnou zábavu a zároveň mají velmi p... číst celé
MATRACE PRO DĚTI - JAK JE VYBRAT?
17.05.2023 Produkty
MATRACE PRO DĚTI - JAK JE VYBRAT?
Matrace na spaní je nejdůležitějším prvkem zajišťujícím pohodlný a zdravý spánek. Záleží na něm, protože uspořádání těla za téměř ⅓ našeho života, kte... číst celé
Chcete zůstat v obraze a získávat výhody?
Petra Mendlíková, 2016-2023
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz